HTML

husserlsite

Edmund Husserl (1859-1938) osztrák-német filozófus munkásságára vonatkozó kutatásaim, és filozófiai jegyzeteim lapja.

Friss topikok

  • amergin: @Brendel Mátyás: Igen, igen :) Fenomenológus közegben mozgok mindenekelőtt :) Carnapról nem tudtam... (2013.10.21. 22:27) Paris, Je t'aime!
  • Brendel Mátyás: math.freeblog.hu/archives/2006/10/23/Stephen_Batchelor_Buddhizmus_hitetleneknek/ (2013.10.21. 21:50) Életjel
  • bella1165: @amergin: Sajnálom drága nem neked szántam hanem Anne Sante írására.I am sorry! (2012.07.17. 14:07) Tanulmányszomorgó
  • amergin: @hower: Ó, igen, tudom, ez így van. Én éppen igyekszem barátkozni vele :) Amúgy a háttérben vad t... (2011.02.19. 09:18) A filozófus-ügyről
  • amergin: @mpontrpont: Ez, kedves mpontrpont, teljesen így van. Sajnos menthetetlenül el vagyok úszva a munk... (2011.02.09. 17:22) munkamánia

Linkblog

doktorandusz találkozó

2009.10.14. 11:33 amergin

 

Ami a forgatókönyvet illeti, úgy döntöttem, hogy nem árt, ha hagyom még egy kicsit érlelődni. Legutóbb ugyan azt írtam, hogy teljes világossággal látom magam előtt az egészet, most egy kulcsfontosságú részét illetően mégis elbizonytalanodtam, hogy úgy kell-e megírnom, ahogy eredetileg elképzeltem, vagy hogy egyáltalán szükség van-e arra, hogy megírjam.


 

Néha igyekszem szakítani annyi időt, hogy egy-egy jelenetet megírjak belőle, de decemberig igyekszem kiérlelni és lecsiszolni a teljes koncepciot, amelynek mentén azután megírom az egészet.


 

Tegnap egyébként összebarátkoztam az egyetemi phd-sekkel – a Frankfurti Könyvvásárral kapcsolatos szombati út kapcsán jöttünk össze. Kiderült, hogy már eddig is rendszeresen voltak ilyen találkozók – mélyen bánom, hogy az eddigieken nem vettem részt.

Ha ez a társaság már korábban meglett volna, akkor talán egy nekem nagyon kedves emberrel folytatott nagyon csúf veszekedésre sem került volna sor (amelyet részben a magány okozta kedélytelenségem robbantott ki) – és most sokkal-sokkal boldogabb lehetnék mindenféle szempontból.

Ezt a veszekedést egyébként életem végéig bánni fogom - a szóban forgó személy azóta megszakított velem minden kapcsolatot. Én meg időnként bánatosan nézem a leveleitől üres postaládámat, és azon gondolkozom, hogy az illető durcás korszaka vajon meddig fog tartani. Hónapokig? Évekig? (Az ominózus esemény óta máris hetek teltek el).


 

Szerintem ez a veszekedés nekem mélyebb és megrázóbb trauma volt, mint neki – viszont ezáltal talán lehetőséget kaptam arra, hogy valami igazán fontosat alkossak.


 

Fájdalmas látni, ahogy a körülöttünk élők teljesen megváltoznak.


 

Megváltozott minden – megváltozott, de tökéletesen,

Borzalmas szépség született”

"All changed, changed utterly,

A terrible beauty was born"

                - William Yeats, „Easter, 1916”.

7 komment

Címkék: forgatókönyv veszekedés könyvvásár wuppertal frankfurti

A bejegyzés trackback címe:

https://husserl.blog.hu/api/trackback/id/tr421449357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anne sante 2010.01.24. 02:35:01

nem fogsz már írni?

amergin 2010.01.24. 08:44:10

De. Csak rendkívül lusta blogger vagyok. De teszek egy ígéretet, hogy havonta minimum egy posztot igyekszem közölni.

anne sante 2010.03.03. 14:11:45

innen kitörölted a kommentet, vagy el se ment?:P

amergin 2010.03.03. 15:26:32

@anne sante: Nem jelent meg a site-on. Nem szoktam moderálni. :-) De levélben kaptam róla értesítést - valóban veheted Valentin-napi filozófus-puszinak :-) :P

anne sante 2010.03.05. 03:04:30

@amergin:
;)
(pirulós szmájli, ha már kiprovokáltam... ::))
süti beállítások módosítása